serapsenell esmerrmm ben hep kız hissediyorum, rüyalarımda da kız gördüm bikac defa ama erkek deyince şaşırdım 😃 benim 2,5 yaşında oğlum var, gönül farklı olsun da ister ama tabi ki gerçekten önce sağlıklı olması.. hepimizin bebisi için 🙏
esmerrmm serapsenell ben hep erik limon yedigim icin erkek diye tahmin ediyordum oylede cıktı 😃 tabiki once saglikli olsunlarda bidaha olur bisey olmaz 😆🤭
Buketylz944 Benimde yarın kontrolüm var 2 Li test için😊 12+5 deyiz cinsiyet belli olur mu diye çok heyecanlıyım
elifinannesiiii serapsenell 12. Haftada %80 erkek demişti hatta ultrasonda banada o çıkıntıyı gösterdi büyük ihtimal kordondu o😁
Nuray71 DuaElf bizede doktor o haftalarda yüzde doksan erkek demişti ama sonradan kız çıktı. Detayli ultrasona kadar bekleyin bence
DuaElf Nuray71 şuan benimki sadece merak zaten. Yoksa erkektir gibi bi düşünceye kapılmadım sağlıklı olsunda kız erkek farketmez :)
DuaElf aslininbebegi22 oo seninki çok ekşınlı 😂 öyle hemen göstermiyor kendini 😄 hayırlısı olsun hakkında 🌸
aslininbebegi22 DuaElf doktorun dediğine göre göstermezse kızmış😅 göbek sivri muhabbetine göre de erkek bakalım öyle bulmaya çalışıyoruz cinsiyeti😂😂
Feyza55 Banada 13. Haftada çıkıntısı var ama kesin bişey diyemem demişti 16. Haftada kız oldugu kesinleşti 😊