[silindi] DuaElf 12. Haftalık ultrason fotolarında çıkıntı olmayan bebek yok halbuki . Umarım gönlünüzden geçen olur
Glsmisk DuaElf banada 12.haftada pipisi var dedi 14.haftada da kesin yüzde yüz dedi 16.haftada artık kız olduk 😀 pipi mipi yok artık 😀 ve ben en başından beri hissediyordum. anneler hisseder.💪🏻
Aylinsemih DuaElf doktor bize bir pipi gordum sanki dedi değişme olasılığı nedir dedim %90 erkek dedi zaten bizde görmüştük o çıkıntıyı
Rabiatilgan Bize de 13. Haftada kesin erkek dedi doktorumuz , 16da farklı bir doktora gittim o da erkek dedi ama en som bugün göstermedi bacak arasını  13. Haftalık bacak arası görüntümüz bu ☺️ Sizce erkek mi teyzeler