Gulnihalce Aselege emme içgüdüsü gelişmiştir diye düşünüyorum ama belli olmaz tabii. Teşekkür ederim yanıt için hayırlısı olsun,dua beklerim 🦋
Gulnihalce Esraali Allah korusun ya. Her şey mümkün gerçi bu hayatta. Bakalım görelim mevlam ne eyler. Teşekkür ederim
Gulnihalce Elif-Handan01 çok teşekkür ederim gerçekten, hayırlısı olsun inşallah. Nasıl zorlandığımı anlatamam hiç bitmicekmis gibi geliyor bu serüven ama hayırla sonuçlansin
Elif-Handan01 Gulnihalce en hayırlı zamanda en doğru zamanda gelsin bebişlerimiz sağlıkla gelsin inşallah 🙏 çok iyi anlıyorum seni bende senin gibiydim riskli zamanları atlatana kadar çokta haklısın zaten hormonların verdiği pakolojik durum bam başka oluyor yaşayan bilir yani canım durumumuzu inşallah bebeğinde sende çok sağlıklı bir şekilde atlatırsınız bu süreci 🙏
Aybuss Benim annem kardeşimi 15 sene önce 35 haftalık doğurdu küveze falan girmedi kilosu 2700 Dü.. Sezeryan ile doğum yaptı plasenta çürümüş dedi doktor
Gulnihalce Aybuss maşallah öncelikle. Plesanta çürümesine şaşırdım gerçi şu an öyle bir durum olsa görünür herhalde ultrason ile 15 yıl önceden bahsediyoruz ama anneniz sansliymis bebegide. Güzel bir şekilde atlatmislar serüveni. Darısı cümlemize
BeyzaGcr2703 Gulnihalce amin inşaAllah 🤲🏻☺️küvez durumu hiç belli olmuyo onu öğrenmiş oldum kilosu da gayet iyi 2 kere ciğer geliştrici vurunduğu halde küvezde şu an
Cnn1234 Gulnihalce Benim kızım 34. Haftada doğmuştu gebelik zehirlenmesi nedeniyle. 2435′ti kilosu. 2 doz ciğer geliştirici vurulmuştum. Sıkıntı olmadı. Sarılık değeri sınırdaydı. 1 gün tedbir amaçlı küvezde kaldı sadece.
ElifBademmm Gulnihalce Rabbim çok büyük. Kime ne yazdıysa onu yaşayacak. Herkesin doğumu ve hikayesi kendine özeldir. İçini ferah tut. İyi düşünki iyi olsun herşey. Su akar yolunu bulur.
Dunyyam Gulnihalce bugün kontrolüm vardı nst girdim kasılmalarım çıktı 35+6 2325kg bebeğim ciger geliştirici iğne verdi bu arada daha dönmemiş her hafta göreceğim seni dedi son ana kadar bekleyeceğiZ dedi. Allah saglikla doğmalarını nasip etsin inşallah analı babalı
Gulnihalce Dunyyam amin amin amin cümlemize. Benimki de hep basasagi duruyor valla sürekli bir risk söz konusu oldu hâlâ da devam ediyor afacan bebeğim 🙈 yarın bende tekrar nst için gidecegim çağırdı. Bugün idare eder dedi ama yarında görmek istiyorum dedi nolucak bu ne demek bilmiyorum
ysmn_kck17 Gulnihalce 35+5 suyum geldi ertesi gün doğumum oldu 2345 kızım doğdu 2 saat gözetim de kaldı sonra evimize geldik çok şükür bı sıkıntımız olmadı bizim ☺️ smdi 43 günlük olduk 💕 içinizi ferah tutun iyi düşünün hep ☺️
Gulnihalce ysmn_kck17 oy maşallahh maşallahh cidden bebeğe ve gelişimine göre değişiyor ya gerçekten. Çok şükür darısı başımıza
Aysenurctn32 Gulnihalce Ben yapmadım ama yengem 36 yı zor bekledi. Doktor tam 36 da sezeryanle aldı. Çok fazla kaşıntısı vardı durduramadılar almak zorunda kaldılar. 3.300 falan doğdu küveze girmedi çok da sağlıklı maşallah. Seninkinin de küveze gireceğini sanmıyorum ben kilosu güzel içimini ferah tut her şey güzel olsun inşallah❤️
Gulnihalce Aysenurctn32 maşallahh kilosu çok çok iyiymiş yalnız 40a kadar beklese kaç kg olurmuş kim bilir 🙈 bende zor dayaniyorum şu an vajina ağrısı, enfeksiyon,kasilmalar, şiddetli baş ağrım başladı 😒
ysmn_kck17 Gulnihalce Kesinlikle ve senin tedbirin önceden alınmış hiç korkma benim ciğer gelistiricim yatış yapılır yapılmaz vuruldu ertesi gün 2 buçukta doğurdum . O yüzden sen hiç korkma erkenden vurulmuş hızlandırılmış sağlıkla kucağına al inşallah 🤲🤲💕