ElifBademmm çok doğru amin inşallah haklısınız. Bu haftalarda doğup girmeyende var girende var işte bebeğe göre değişiyor sanırım ama doktoruma sordum ciğerleri gelişmiş mıdır diye hayır dedi 32 de olduğum iki doz ciğer geliştirici etki ettiyse o eder erken doğarsa yavrum. Hakkımızda hayırlısı olsun. Benimde 32 de gittiğimde sol bacağıma vurdu birleşme yeri kasık. Sancı sanmadim ben anlamadım bile 3gun sonunda yuruyemeyince gitmek istedim meğer sanciymis açılma olmuş 2-3 cm. Mesela 3 hafta geçti 70-80 sancı gördüm nst de öyle kıran girdi bana diyemem ama açılma da ayniymis değişiklik yok anlam veremedim. Vajinal doğuma kendimi endeksleyen ben artık yoruldum ve sezaryene kaymaya başladım hayırlısı olsun yarın bakalım ne olur, teşekkür ederim