LivaveLeyla inşallah Allah razı olsun teşekkür ederim. Benimde kanamam oldu 10.haftada falan derken yine şükür bu zamana kadar geldik. Bugün nst yine gittim sancı dünkü gibi çıkmadı çok şükür cuma çağırdı bakalım hayırlısı olsun tutabildigin kadar tut diyo doktor😂 ben bunaldım da oda gelmek istiyo napsin,hayırla gelsin 🙈