42-AySe-07 Momandbabyy Ayy maşallah 😍 Rabb’im sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım desene heyecan dorukta 🤗
3MelekAnnesi3 42-AySe-07 37 en geç hatta 36 bile olabilir bugun numara mı verdim gün için arıcaklar ama ben kafamda 37 de alırlar diye düşünüyorum 😊
42-AySe-07 3MelekAnnesi3 Hayırlısı olsun inşallah canım ben ilk kez devlete gidicem birkaç kişi devlet 39a kadar bekletiyor dedi bakalım dr ne diycek 😊