42-AySe-07 Ikizdeniz Ayy aynıyız 😍 inşallah erken dogmazlar canım 🤲 kontrolünüz ne zaman ne diycek acaba doğumla ilgili :)
Ikizdeniz 42-AySe-07 kontrole degilde her hafta nstye gidiyorum canm ben ikinci sezeryan olacagim.icin 13 agustos insalalh dogumum yani 38 +2 de olacak
Kdk 42-AySe-07 ayy sizin hepten üst üste gelmiş Allah yardımcısınız olsun🥰🙏🏻 taşınmadan önce hastane çantasını hazır etseniz daha iyi olur sonra neyi nereye koyduğunuz konusunda sıkıntı yaşamayın😇
42-AySe-07 Kdk Allah razı olsun canım hiç sorma o aklıma gelmedi herşeyi topladım bir mutfak kaldı ne nerde hiç bir fikrim yok :)
Ilknuravci 42-AySe-07 bnm 46 günler azaldıkça heyecan daha da çoğalıyor ve ben hala alışveriş bile yapmadım 😂
42-AySe-07 Ikizdeniz Benim de ikinci sezaryenim canım özelden devlete geçtim ilk defa gidicem bakalım ne diycek korkuyorum da biraz kabul etmezse diye 🤔