42-AySe-07 3MelekAnnesi3 Hayırlısı olsun inşallah canım ben ilk kez devlete gidicem birkaç kişi devlet 39a kadar bekletiyor dedi bakalım dr ne diycek 😊
3MelekAnnesi3 42-AySe-07 risk yoksa evet bekletiyor cnm bende devlete gidiyorum oglumda 39 da normal dogum yaptım bu riskli o yüzden sezeryan olcam