aysel8884 Canım ben keseyi geçen hafta gördüm. 4+5 haftada. Doktor İlk başta keseyi göremeyiz dedi ultrasonda gördü ama. Kese küçük tabii dedi. Kan tahlili istedi (bilgisayara belirsiz kese olarak geçti) kan tahlilinde hem değerlerle hem kesenin değerlerine baktı herhalde çünkü aradığımda değerleriniz iyi kesede gerçek kese demişti. Bugün gittiğimde açıkcaksı bebeği görürüz umuduyla gittim. Ama kesemiz büyümüş kese içinde oluşması gereken şeyler oluşmuş haftaya gel bebeği görelim dedi.