Feyzaveannesi lunam Aynıyız sizle 😊 ne Güzel. Bende pazartesiyi iple çekiyorum artık 😊 inşallah duyarsınız bebişinizin sesini 😊
Sweetiron Merhaba ben de 5+0 bugun gittim keseyi gorduk 8 mm in gun sonra yine gel dedi kesenin icinde bebek bu haftada gorunmez dimi karindan bakti
HEY03D Sweetiron önceki gebeliğim boş gebelikti doktor gebelik kesesi 17-18 mm ye ulaşıncaya kadar bebeğin oluşması lazım demişti. daha vakti vardır stres yapma 😇
Nisanurmm Feyzaveannesi Feyzaveannesi yakın zamanda duyar inşallah 🙂benimde 2bucuk yaşında bir kızım var 🙂 4 ay önce de skar dış gebelik yaşadım o yüzden bugün çok büyük korkuyla gittim çok şükür bu sefer doğru yerde 🙂 emin olmak için alttan muayene yaptılar o yüzden kalp atımı başlamış dedi gördü doktor ama ben daha dinleyemedim tabi küçük olduğu için
Sweetiron HEY03D benimde bi onceki kalp atisi duyulmadi kurtaj oldum o yuzden gunler gecmiyor herseyin hayirlisi 🙏🏻
HEY03D Sweetiron şimdi 5+2 benimde kanamam oldu valla bana da geçmiyor hayırlısı 😕 hakkimızda hayırlısı olsun 😇