[silindi] esmerrmm nedenini bilmiyorum gelisimi durmus değil minik olacak en fazla 2900 3 dedi genetik muhtemelen diyor
esmerrmm [silindi] 3 olursa oda iyi valla insallah 3 de bulurlar raziyim 😃 zaten dogduktan sonra alirlar kilo
[silindi] esmerrmm ilk kizim da benm 40i doldurdu 3 doğdu pek bi beklentim yok kilodan yana😅 ama erken dogarsa diye sadece stresim biraz suyum da az çünkü
esmerrmm [silindi] ay evet bende işte erken dogarsa diye bebiş zayif olursa zorlanir bepki diye endise ediyorum yoksa dogunca zaten alirlar kilo
fatmakolay ogretmenveanneyim-61 okullar tatilken çalışmaz raporu almak gerekiyor mu ki zaten tatil okul sonraya da aktaramıyoruz
ogretmenveanneyim-61 fatmakolay ilk çoçuğum 7 yaşında. Oda yaza denk gelmişti ve almıştım rapor. Öyle hatırlıyorum. 🤷♀️
Ozgesapmaz Minik_kalp ağırlaştığımı hissediyorum. Özel bölgemin üstünde sürekli bi ağrım var bugün de sırt ve bel ağrım başladı. bebeğim de 2 kilo
Ozgesapmaz ogretmenveanneyim-61 bende öğretmenim. Çalışabilir raporu aldım. Son 3 hafta mecburi izinliyiz zaten. O yüzden 5 haftamı doğumdan sonraya aktarıcaz müdürümle o şekilde konuştuk. Hatta bugün çalışabilir raporumu okula bırakmaya gittim.