Minik_kalp esmerrmm sağlıklı olsun gelişimi haftasıyla uyunlu olsun da kilo o kadar önemli değil doktorum öyle söyler benim
ogretmenveanneyim-61 En son 29 haftamda 1450gr dı bebeğim çarşamba günü çalışamaz raporu için tekrar gideceğim bakalım kaç kilo olmuş. Aslında kilonun çok bir önemi yok sağlıkla doğsunlar. Sonrasında her türlü kilo alırlar. 😃
Minik_kalp ogretmenveanneyim-61 neden çalışamaz raporu cerecek doktor ben de bu hafta rapor için gideceğim de çalılmak istiyorum kalanı doğum sonrasına aktarabilmek için
ogretmenveanneyim-61 Minik_kalp ben öğretmenim şuan okullar tatil olduğu için mecburen çalışamaz raporu almak zorundayım. Keşke Eylül döneminde olsaydı ve bende dogum sonrasına erteleyebilseydim.
Sarellem Minik_kalp 32.haftalığız. Bugün kontrolümüz var. Sıvı azlığımız var gibi biraz o yüzden yakın takip ediyor doktorumuz. 31.haftada 1650 gr dı.
fatmakolay ogretmenveanneyim-61 okullar tatilken çalışmaz raporu almak gerekiyor mu ki zaten tatil okul sonraya da aktaramıyoruz
Ozgesapmaz ogretmenveanneyim-61 bende öğretmenim. Çalışabilir raporu aldım. Son 3 hafta mecburi izinliyiz zaten. O yüzden 5 haftamı doğumdan sonraya aktarıcaz müdürümle o şekilde konuştuk. Hatta bugün çalışabilir raporumu okula bırakmaya gittim.
[silindi] esmerrmm nedenini bilmiyorum gelisimi durmus değil minik olacak en fazla 2900 3 dedi genetik muhtemelen diyor
Sultanbulgi esmerrmm özel hiç birşey yapmıyorum ama muz ve kefir çok yiyorum canları sağ olsun zayıf olsunlar hiç önemli değil