Kızlar burdaki kilolarla hiç bi zaman bebeğinizi kıyaslamayın ve ne yerseniz yiyin bebek kilo almıyorsa almıyor sizin beslenmenizle çokta ilgisi yok bazen hamilelikte kilo veren hiç bişey yiyemeyen annelerin bebekleri tosun gibi doğuyor o yüzden kiloya pek takılmayın benim bebeğim de bana göre zayıf yani burda okuduğum postlara göre ama doktora göre normal. Her doktorda bir değil hemen annenin moralini bozabiliyorlar benim drm hiç öyle değil he ne olur kilolu bir bebek doğmazda standrt bi bebek olur zaten önemli olan doğumdan sonraki gelişimi.