Sisi Ygmr15 bebeğiniz dışkısını yapmış olabilir inşallah iyi haberlerle gelirsiniz bizi de haber edin
Ygmr15 Sisi muhtemelen peki böyle bir durumda direk sezeryana mı alırlar sizce sağsalim gelsin istiyorum biraz stres yaptım galiba
Sisi Ygmr15 Ygmr15 stres yapmayın sakin olun tam bilgim yok sezeryana alırlar diye duymuştum ama en iyisini doktorunuz bilir. Hastaneye vardınız mı
Piyanosuz elifinannesiiii suyun gelmesi eken Doğum olacağı anlamına gelmiyor kasılmaların bi iki dakikaya araya düşmesi gerekiyor, ben suyum geldikten 11 saat sonra doğurdum ve sürecin tamamını evde geçirdim tabi anormal bir durum yoksa allah korusun
Piyanosuz Ygmr15 allah yardımcınız olsun kahverengi su biraz tehlikeli ama allah yardım eder hiç merak etmeyin güzelce bebeğinizi kucağınıza alacaksınız inşallah :)