Mimii Ygmr15 Spinal sezaryen doğum yaptım çok şükür iyiyiz bebeğim sezaryen anında anne kanını yutmuş ne yazık ki antibiyotik tedavisi görüyoruz hastanede yarın taburcu olucaz inşallah 🙏🏻
Ygmr15 Mimii oncelikle gecmis olsun Rabbim sağlıkla hastaneden çıkmayı nasip etsin🌸gözünüz aydin saglikla büyütün🤲🏻