Boncugummmm Melekon00 2 kaybım var canım 2. De cok belirgin cıkmışdı onuda adetten önce yapmıştım.byle cıkmamıştı emin olamadım
Ayle2- Boncugummmm bnce var ben adetten 2 3 gün snra yapmıştım böyleydi kanda verdim doktor hamilesin dedi
La_Liberte Boncugummmm o zaman adetten üç gün sonrasına göre iyi bile çıkmış 🥰 güzel haberler alacağını düşünüyorum içini ferah tutmaya çalış💜
Melekon00 Boncugummmm bnde 18 haftalık gebeyım sana dua ediyorum canım sımdıden ıns hayırlı haber verirsin
Ebru07 Sabah ilk idrarınla tekrar yap istersen canim sonra kan verirsin hem sende emin olursub biraz bende iki kayıp yaşadım şimdi tekrar hamileyim tereddutluyum gerçekten
Boncugummmm Ebru07 test alıyım da canım sabh gtmezsem tekrar yapaıcam aynen🌺🤲hayrlı sonuc alaym ınsllah
Boncugummmm Ebru07 insan tereddut edyor aynen çok korkuyorum sizn kayıplarnızn sebebine ne demişlerdi. Bnm kan pıhtılanması ve perde cıktı rahmımde
Pati Boncugummmm var ama yeni olduğu için silik çıkar bi kaç gun sonra tekrar test yap.Allah hayırlısını versin inşallah
Edakybs Boncugummmm aynı benimde böylediydi beta değerim 19 çıkmıştı :) 7 aylık hamileyim suan :) inşallah sizin de öyle olur🙏
yaseminan Boncugummmm teste sorun yoksa hamilesin canım benimde böyledi gidip hemen kan verdim veya hcgm baya düşüktü
Cy91 Benimde silik çıkmıştı. 22 haftalığım şuan. Kan değerlerinize baktırın hemen İnşallah yarın güzel haberleri bekliyoruz 🙏🙏
Sevbebek Boncugummmm bence biraz bile öyle ver yani tam normalde adet oldgn zamanın 5.nci günü test yap bi o zmn tam belli oluyo
Boncugummmm Sevbebek anladım canım haklsıın 🌺yarın gıdemessem tekrar test yapıp oyle giderim kan için