gokcekocyigit07 Boncugummmm var ama tabi ki yeni diye böyle emin olmak için testi bir kaç gün sonra yenile ve kan ver, Allah sağlıkla tamamına erdirsin 🤲🤗
Boncugummmm gokcekocyigit07 Amin inşllah vardır dua edin lütfen hayrlı haber alayım 2 kaybım var 😔 çok da korkuyorum Bende yarın kan weeyim diye düşünmüştüm saglık ocagına adet günümü gectik sonra mı werıyım
gokcekocyigit07 Boncugummmm sizi anlıyorum, Allah her şeyin en hayırlısını nasip etsin, eğer varsa ki Allah’ın izniyle var yarın ki kanda çıkar, test verin bence
Sevbebek Boncugummmm bence biraz bile öyle ver yani tam normalde adet oldgn zamanın 5.nci günü test yap bi o zmn tam belli oluyo
Boncugummmm La_Liberte amin inşllah canm kaç dakıkada çıktgının farkın varmadım ki lavobada baktgımda yoktu tam atıcaktm bı baktım bıraz bellı olmaya başladı
La_Liberte Boncugummmm çok uzun süre geçmediyse yani kuruma çizgisi değilse vardır inşallah. Durup dururken ikinci çizgi çıkmaz 🥰Adet gününden önce de yapabilirsiniz kan testini. Sonrasında iki günde bir artışına bakılacak. İnşallah güzel haberler alırsınız 🙏🏻💜😊
Boncugummmm Melekon00 düzenli atış olur inşllah🤲 uyuyamıyorum bıle düşünüp duruyorum seviç korku herşey war üstümde 🤲
La_Liberte Boncugummmm o zaman adetten üç gün sonrasına göre iyi bile çıkmış 🥰 güzel haberler alacağını düşünüyorum içini ferah tutmaya çalış💜