Melekon00 Boncugummmm bnde 18 haftalık gebeyım sana dua ediyorum canım sımdıden ıns hayırlı haber verirsin
Elanurgvn61 İnşallah vardır canım Rabbım kucağına almanı nasip etsin bende yarın yapicam test inşallah reglime 3 gün var dua edermisiniz bana da çok teşekkür ederim şimdiden
elfmoom Bfduam canımmm 🙏🏻🌸 iyiyim çok şükür hafta içi keseyi görmeye gidicez belki kalp atışını da duyarız :)
Boncugummmm Ebru07 test alıyım da canım sabh gtmezsem tekrar yapaıcam aynen🌺🤲hayrlı sonuc alaym ınsllah
yaseminan Boncugummmm hayır canım çok şükür bi sorun yaşamadım 2 gün ara ile kan verdim dış gebelik ihtimali için
Boncugummmm Sevbebek anladım canım haklsıın 🌺yarın gıdemessem tekrar test yapıp oyle giderim kan için
Boncugummmm Ebru07 insan tereddut edyor aynen çok korkuyorum sizn kayıplarnızn sebebine ne demişlerdi. Bnm kan pıhtılanması ve perde cıktı rahmımde
melikeyakisiklii var tabiiki canım ama kan verip takip etmen lazım benim kızımdada oğluşumdada hep silikti sürekli beta hcg takibi yapıldı kızım şuan 19 aylık oğlumda 34+2 günlük sende inşallah sağlıcakla kucağına alırsın ☺️☺️
BamBi Boncugummmm insallah vardir icime var geciyor. Benim bu hamileligimde dede silik cikmisdi hatta konu acmisdim, ve cok sobra ögrendimki hamileymisim