Dilhann cuma günü doğum yaptım 37+5 bebeğim düzensiz nefes alıyormuş satirasyonu normal değilmiş 4 saat oksijen verdiler düzelme olmayınca yeni doğan yoğun bakımına kaldırdılar sezeryanliyim bende sadece bir defa göre bildim oda dün 1 dakika kadar gösterdiler birdaha gostermiceklerini yasak olduğunu söylediler . Süt sagip gönderiyorum sürekli antibiyotiğe başlamışlar hemen cigerlerinde her hangi bir soruna karşı en az 5 gün yoğun bakımda kalıcak mis bugün oksijenden ayirmislar tek başına nefes almaya başlamış şükür bugün öğle taburcu oldum . Aklım hastahanede kafayı yemek üzereyim ama bı yandan morelim düzeltmeye çalışıyorum sütüm kesilir diye korkuyorum gözüme uyku falan girmiyor . Yarın birdaha hastahaneye gidicem bir umut belki gösterirler . Sizede çok geçmiş olsun inşallah bian önce sağlıkla kucağınıza alırsınız meleginizi