Dilhann Lütfen bilgisi olan bu durumu yaşayan yada bi tanıdığı bu durumda olan varsa cevap versin bu ankete Dün akşam doğum yaptım sezeryan bebegim 36+5de dogdu akciğerleri tam gelişimini tamamlamamıs dedi doktor ve kuveze alındı bugün de 1 saat görebildim başka göstermiyorlar düne göre daha iyi dediler ama ne zmn çıkar bilmiyor lar yaşayan varmi bu durumu
Ikizdeniz Dilhann hayirli olsun ama haftasi iyi prematüre de olmuyor yani bi kac gune cikar merak etmeyin
bitanembugram Dilhann Aynı hafta ve günde doğum yaptım bebeğin akciğeri gelişmediği için kan yuttuğu için üstelik korona geçirdiği için 33 gün kuvezde kaldı doktorlar hiç bir zaman kesin konuşmaz bebeğin gelişimine bağlı bir durum bu ama ben hemşireye bu kadar olmasaydı bunlar olmasaydı ne kadar durur dediğim de korona olmasaydı 10 güne kadar çıkar demişti
elcindefne Dilhann benim pek bilgim yok ama ben şu an 35. Haftamdayım. Geçen hafta doktoruma kontrole gittiğimde doktorum şu an doğursan birkaç gün kuvözde kalır çıkar dedi. Ben erken doğurmaktan korktuğum için bana artık rahat edebilirsin dedi. Bence çok durmaz bebeğin içini ferah tut
Ays0 Bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum, daha çok kişiye ulaşır. Haftası çok küçük değil hatta neredeyse normal doğum haftasına yaklaşmış o yüzden çok uzun kalmaz diye düşünüyorum ben. Sağlıkla kavuşun inşallah
Ikizdeniz Ays0 sizinlede gunlerimiz ayni galiba nasil geçiyor hamilelik bende surwkli setlesme var sizde de var mi acaba dünde nstye girsim her sey normaldi ama bugun baya bi sertlestik
Dilhann Ays0 tesekkur ederim bu duruma verdiğiniz önem için inşallah ben taburcu olurum oğlum burda kalır diye korkuyorum onu burda bırakıp gitmek istemiyorum göremiyorum burada ama dua edin oğluma lütfen
Dilhann As-1m çok fazla sancim oldu hastaneye geldiğimde 2 santim acilmam vardı sabah ezanında geldim o kadar sancıya açılma olmadı rahim de açılma olmayınca en son 3 cm açılma doktor normal yapamazsın dedi akşam 10 gibi seseryana aldı sonuç ise bebegim yanımda değil küvezde 2 buçuk kilo dogdu As-1m
Dilhann Ikizdeniz insallaj doktorlar ilk 3 saat dedi sonra yatış yapıldı 3 gün kalır dedi bugün ise belki bi hafta belki 10 gün belkide daha erken olhr belli olmaz dedi düne göre iyi olduğunu söyledi ama dualarınızı eksik etmeyin oglumdan lütfen
Ays0 Ikizdeniz gece 12yi geçince 35+6 oluyorum. 10 ağustosta 38+0 da sezaryen olacağım kuyruk sokumu kemiğim kırık olduğu için. Günden güne daha da zorluyor beni de hatta her yerim ayrı ağrıyor diyebilirim. Özellikle kasıklarım dum dum atıyor resmen baskıdan. Bende de sertleşme oluyordu ve hareket azalmıştı nst normal çıktı doktorum da doğuma hazırlıyor vücut artık bunlar çok normal ama oldu da olumsuz hissettin yine gel bakalım dedi. Neyse ki bir kaç gündür daha normal çok toplanmıyor ve tam hareket olmasa da itiyor ya içim rahatliyor
VeraVrea Dilhann yani hem kilosu normal hem de ciğerleri gelişmiş oluyor diye biliyordum. Ben de 36+3 filanım hatta allah biliyor içimden hazır gelişmişken doğsa diyordum yine de kuvöze mi giriyormuş😰 birkaç güne çıkar tedbir amaçlıdır siz üzülmeyin süt sağın hastane tipi pompa ile
Ays0 Dilhann tahmin edebiliyorum ne kadar zor olduğunu ama üzme kendini oğlun yanında olmasa bile hisseder seni hemde stres olma ki sütünde etkilenmesin bebeğine şifa olsun inşallah. Çok küçük doğan bebekler bile hemen toparlıyor senin bebeğin daha hızlı toparlayacak bence çünkü hem haftası hem kilosu güzel 2500 kilo hiç az bir kilo değil. Sağlıklı olsun da bir kaç gün küvezde kalsın yeter ki Allah onu sana bağışlasın kuzum
Ikizdeniz Dilhann insalah en kisa zamanda kavusursun canm doktorlara bakma onlar kesin konusmaz yasadim biliyorum 32 haftalik dogum yapmistim bende kesin net konusmazlar hic bi zaman duruma gore hareket ederler bence uzun surmez merak etme bol bol ya safi ismini oku ben hep oyle yapmistim
BeyzaGcr2703 Dilhann 5 gün önce doğum yaptım 35+4 de aynı şekilde net bşey söylemiyolar belki 1 hafta belki 10 gün dyolar umarım bir an önce kavuşuruz 🥺
Ikizdeniz Ays0 aynen canm bende 35 +5 olcam yarim saat sonra 13 agustosta benim de doğumum bugun cogaldi sertlesmeler tekmeleme yok itekliyor beni o an baya bi rahatsiz oluyorum tas gibi kaliyor geciyor azcik daha dayansak keske saglijla aliriz inşalalh kucagimiza hepimiz
BabyYoda Ays0 Resmen tam 15 gün var aramızda siz hayırlısıyla doğum yaptıktan aşağı yukarı 15 gün sonra ben doğum yapacağım çok heyecanlı 🙈
Dilhann elcindefne insallah onu görmeye kucağıma almaya ihtiyacım var ama göremiyorum dünden beri sadece 1 saat görebildim suan sütüm yok mama veriyorlar emzirsem sütüm gelecek ama yanına gidip emzirmeye izin vermiyorlar sağın diyorlar sagmaylada istedikleri derecede Süt gelmiyor
Neslihanbew Dilhann cnm haftan çok iyi hatta prematüre bile sayılmaz çok kalmaz bence de içini sıkma sütün gelsin şuan en ihtiyacı olan o bebeğin
Dilhann Neslihanbew sütüm çok az bebeğe şimdiye kadar sütüm verilmedi mama veriyor lar emzirmeye yanına giremiyorum sagip goturmemi istiyorlar ama sagmayla çok az geliyor
elcindefne Dilhann olsun siz sağmaya devam edin yeterli gelmiyor diye pes etmeyin sakın eminim çoğalacaktır. Bebeğinizin de haftası gayet iyi 36+5 yani 37. Haftada normal doğum haftasına gayet yaklaşmış. Bir iki gün daha sabır 🙏🏼
Esra-sari Ikizdeniz ne kadar kaldı bebeğiniz hastanede? Bende 30 haftalık doğum yaptım 16 gündür yoğun bakımda bebeğim 2 aya belki alırsın diyolar
Neslihanbew Dilhann arkadaşımda 36 da doğum yaptı sütü aZdı ama sağa sağa çoğaldı az ya da çok hep hastaneye götürdü sütleri gece gündüz. Sarılıktan 3 gece falan yattı bu arada erken doğum riski olduğu için ciğer geliştirici vurulmuştu
Dilhann Ikizdeniz benimde idrar bi anda çoğaldı daha çok lavaboya gitmeye başladım alttan baskı oldu en son nişan geldi ama ben dogjm olduğunu anlamadım hastaneye geldim burda öğrendim
Ays0 Ikizdeniz yalancı doğum kasılması diyorlar ona da ama baktın artıyor kontrole git insan korkuyor hafta ilerledikce😏