Dilhann hadi hayırlı haberler alırsınız bir an önce sizde bebişiniz de bir an önce kavuşursunuz. Bende 36+4 de suyumun azalması sebebiyle doğum yaptım ama benim 29.haftadan itibaren sürekli bu şikayetim vardı. 32.hafta da hastaneye yatırıp doktor tedbir amaçlı ciğer geliştirici yapmıştı. 36 da doğum yaptığım zaman doktorum bana ciğer geliştirici iğne vurulmamış ve çocuğun ciğerleri gelişmemiş olsaydı şuan küvöze alınırdı demişti