Tosbikella Burculi06 aynı ya neden böyle hiç bi belirti yok son adet tarihin 25 ekim mi ? gec döllenme falan oldu mu sende
Beyda3759 Tosbikella nstde çıkıyor ama 60 falan olarak çok yüksek çıkmıyor. Şimdi gireceğim nstye bakalım bu hafta kaç
depsizoo Tosbikella Erkek 😬 kilosu 3300dedi ama 500 eksik 500 fazla olabilir dedi acile gittim ya dün ama büyük ihtimalle fazlası 🙈 ne 💩 yicem ben 😼 dün nstyi bağlıyan hemşire ikizmi diye sordu didim yok 🤦
depsizoo Tosbikella ya böle yapcaksanız konuşmayın benle nerden biliyonuz erken olduğunu belki bugün gelcek 😼 ikiz değil biliyorum tek
Beyda3759 Tosbikella şimdi olan sancılar da gitmiş. Doktor en fazla 1 hafta beklerim sonra suni dedi…