Elisammmbade Tosbikella bende varımmmm😂 39+1🙋 maalesef ki bu senenin bebekleri 41i görüyormuş inatçı bebisler😂
Tosbikella dLacin ama bayramda hiç yürümedim taş çatlasın 3 bin adım suan bi kaç gündür 10 bini geçiyor
snowpress Tosbikella ay valla bilmiyorum burda kimi duysam doğuramamaktan şikayetci 😅 ama 38 den sonrası da bu sıcaklarda cok zor cekiliyor valla 🤦♀️
Kubra2012 Tosbikella arkadas koymuş yarın anlayacağız açılması hiç yokru açılma olmuş otda bakalm onda da açılma olmuş mu bende yarın koyacam sezeryan olmak istemiyorm normal yaprm daha önce
Kubra2012 Tosbikella Meryem Suresi Felak nas yasin ayetel kürsi okunuyor sonra suya koyuluyor geniş bir kapta o açıldıkça sizde açılma oluyo doğum sonrası da sudan çıkacakmış hemen rahim kendini topluyomş