Asmunikal sancım hiç yoktu neredeyse ya da ben hissetmedim. Çok ödem olmuştum sadece ağrım vardı. Genital bölgem çok ağrıyordu. Oturup kalkarken zorlanıyordum. Birde 39+4 de küçük abdesttime çok sık gitmeye başladım ta ki doğurana kadar. 39+6da gece birden suyum geldi tuvalete diye kalkmıştım. Böyke başladı doğumum.