Tosbikella hamileliğim düzenli yürüyüş, yoga , dikkatli beslenmeyle geçti. 2 haftadır nstde kasılmalarım çıkıyor ama ben hissetmiyorum 😅 ne açılma var ne nişan ne su gelmesi. Olmayınca olmuyormuş ümidi kestim 🥺 sen dene yinede belki sende işe yarar heheh