Latilgan hep kızım olsun isterdim öyle de oldu. Öğrenene kadar acaba ne olacak diye geçti içimden sonra da ya değişirse demeye başladım oğlan da olsa canım kanım fark etmez ama kız olsun daha gönlümden gecendi. Bakma zaman içinde bulununca geçmiyor gibi geliyor da aslında çok hızlı geçiyor. Ben de geçen öğrendim gibi hissediyorum ama 14 gün var doğuma 15. Günün sabahında kizim kollarımda olacak 🙈