Latilgan 16 haftalıkken kordon vardı bacak arasında kıza benzetti bu yüzden sonra 18 haftalık tekrar gittim bu sefer uygundu pozisyonu yavrumun ama devlete gittiğim için ultrason çözünürlüğü pek iyi değildi net göremedi arada bi çıkıntı var gibiydi bende gördüm erkeğe benzetti kesin değil dedi şuan 20+2yiz hala meçhul 😂 ayrıntılı ultrasonum var 21+4te gidicez haftaya insallah belli olur diye ümit ediyorum haftalardır meraktan çatlıyorum bide 2.bebek olunca daha bi merak eder olduk ablasıyla 🤣