13+1 de doktorum kıza benzetti 2 gün aonra kontrolüm var 16+5 olacağım gittiğimde meraktan çat diye çatlayacağım. Sizlerde benzetip değişen oldumu ? Yoksa ilk tahmini mi çıkıyor doktorun. İlk gebeliğim aşırı heyecanlıyız. Rabbim hayırlısını nasip etsin herşeyden önce. Sizlerin cinsiyet mğrenme evresi nasıl geçti? 😇