Zezz HappyMom enzik biberon sut sagma mskinasi almadim bunlar lazim olacakmi bilmiyorum..brlki emzik enmeyecek..brlki sütüm olucak gerek kalmayacak biberona
iremem HappyMom tommee tippee tercih ettim en iyi yorumlar ondaydı birde ingilterede en iyi marka olarak geçiyormuş pek bilinmesede biberon olarakta o markayı tercih ettim
Akeb HappyMom ilk kızım chicco yu tutmuştu ikinci kızım onu istemedi aventi tuttu.3. Ye bir bibs bir avent aldım artık hangisini tutarsa😅
minikkusum-2021 Avent almayı düşünmüştüm ama biraz pahalı geldi o yüzden Chicco aldım eğer tutturamazsam avent denemeyi düşünüyorum