Ayku6138 bende bibs aldim bakalim insallah tutarlar sorun olmaz ya benim ilk kizim tutmustu ama 2.ayda ben bıraktırmak zorunda kaldim emzigi atip atip agliyordu uykudan uyaniyordu diye. İnsallah bunda oyle bir sorun olmaz. Bibs de gercekten cok guzel gorunus olarak 🙈😍 biberonda tomme tippee dusunuyorum ama bakalım