ben sezeryan oldum 2 gece 3 gündüz hastanedeydik annem ve eşim yanımda kaldılar bebeğin hemşiresi ayrı benim ki ayrıydı. bebeğin bezini bile hemşiresi değiştirdi hep. hastaneden çıkmadan bakımımı yaptılar ve odama gelip eğitim verdiler nasıl emzireceğim hangi konularda desteğe ihtiyacım var nelere dikkat etmeliyim vs. bebeği yıkadılar biz izledik. tüm bunlara rağmen üçümüzün de çok uykusuz kaldığını ve çok yorulduğumuzu hatırlıyorum. ama tabi ki herkeste aynı olacak diye bişey yok. herşey gönlünüze göre olsun ☺️🙏🏻