Gururunannesi Onun bazı sebepleri var aslında. Kayınvalidem annem konusunda bize çok sıkıntı çıkardı. Annemin benim evime aldığı bir çöpe bile kıyametler kopardı. Annem çok sessiz sakin uyumlu bir insandır. Bu sebeplerden ötürü biz sürekli sorun yaşadık eşimin annesiyle ve daha yeni barıştık. Annem de şimdi yeniden sorun yaşamayalım diye kendini geri plana atmaya çalışıyor. Çok üzücü çirkin şeyler yaşandı çünkü. Doğum esnasında da yeniden aynı şeyler yaşanırsa benim artık çıldıracağımı biliyor. Kayınvalidem kıskanmasın sorun çıkarmasın diye annem bana bahane uyduruyor ben bebek bakmayı unuttum vs diye. Halbuki bebekleri de çocukları da çok sever.. O yüzden ona da bir şey diyemiyorum..