[silindi] ilk doğumum normaldi kimseye haber vermedik bebek doğduktan sonra ailelere haber verdik annem başka şehirde Kayınvalidem de hastaneye gelene kadar ben zaten toparlamıştım . Eşim ve ben çok güzel idare ettik . Ve ben 10 gibi doğum yapıp akşam 5 gibi hastaneden çıktım hastanede yatışımız olmadı . Bu gebeliğimde de sadece eşim kalacak başka kimseyi istemiyorum .
Sezeryan olsa idare edebilir miydik bilmiyorum .
Bide ben ve eşim sağlıkçıyız ikimizde başkalarına doğum yaptırmış ve bebek konusunda tecrübe sahibiydik birazda onun etkisi vardı rahat olmamızda