ElifB08 Gamzeee__ biz indirimde diye 3.ayımızda aldık ama iyi ki almışız her şey gittikçe pahalılaşıyor
Sultann1603 Gamzeee__ [url=https://www.hizliresim.com/i7zrlca][img]https://i.hizliresim.com/i7zrlca.jpg[/img][/url]
Gamzeee__ Hemsireda kisada olsun uzunda bende gurbetteyim kimsem uok Burda + annemde yok malesef elimden geleni yapmaya çalışıyorum Allah yar yardımcımiz olsun insaAllah
Sultann1603 Gamzeee__ [url=https://www.hizliresim.com/1f7f8oa][img]https://i. Bunlarda kayınvalidemin aldklari ben dha hic bisey almadm😃
Gamzeee__ Sultann1603 ama çok tatlislar sağlıkla sıhhatle giyinsin insaAllah bebis🤍 bende hastane çıkışı isimli yaptırmayı düşünüyorum 💓
Sultann1603 Gamzeee__ saol canm bnde isimli yaptırcam ama bunuda kayinvalidem almş çok begendm desenini flan buda kullanılır gene soncta dha büyüyene kadar😊
Gamzeee__ Sultann1603 kesinlikle ilk 3 ay minik ciciler sart 5 li olarak 3 takım aldim 0-3 ay hastane çıkışı da yaptrcam hepsi cok güzel minik minik insanin aldıkça alası geliyor 🤍saolsun babanneniz
Sultann1603 Gamzeee__ [url=https://www.hizliresim.com/8gyf9lj][img]https://i. Bende bunun dışında bi isimli yaptrcm bide.annem.alck bikac tanede 5 li alrim yeter
Beyzaguven1 Gamzeee__ bende simdilik kıyafetleri aldım 23.haftalığız . Kışlık tulumlar almayı özen gösterin bence cunki zaten evde olacak bebek çoğu zaman yani hep rahat şeyler giydirmeye özen gösterin 10 a yakın çorap alın 😂 kışlık uyku tulumu alın .
Gamzeee__ Beyzaguven1 cici baya aldim teyzesi tulum bi tane aldim ama begendim tavsiye edende çok rahat vs vs diolar bi kac tane daha alacağım az kışlıklar gelsin🤍
Gamzeee__ Bsr_dalli valla hersey pahali birden alinmasi zor 😣 yavastan alsan iyi olur die düşünüyorum benim fikrim 😉
Bsr_dalli Gamzeee__ Evet aslında bende başlamak istiyorum dediğin gibi pahalı herşey bir anda alınmıyor