Gamzeee__ bizde 19+2 olduk. Ev tipi anakucagi aldım bebek bakım çantası birkaç tane zıbın peluş oyuncak yastık ve beşik aldım. Annemde 5li hastane çıkışı almış birkaç tanede takım battaniye ve kanguru almış. Önümüzdeki ay memlekete gidince bütün eksiklerini alicaz😍