ElifB08 Gamzeee__ Bizde 19+5 olduk bebek arabası, park yatak, ana kucağı, birkaç hediye kıyafet (cinsiyet partisinden) daha kendimiz kıyafet alamadık bile 🥲
ogretmen_anneee Gamzeee__ kaç tane battaniye almak lazım acaba . Aralık annesi olarak müslin pazen penye peluş örgü nohut hersey yazıyor ne alacağımı bilemedim de 😂
ElifB08 Gamzeee__ biz indirimde diye 3.ayımızda aldık ama iyi ki almışız her şey gittikçe pahalılaşıyor
Sultann1603 Gamzeee__ [url=https://www.hizliresim.com/ceig393][img]https://i.hizliresim uyku arkadasmz😊
Sultann1603 Gamzeee__ [url=https://www.hizliresim.com/m0lgfb7][img]https://i.hizliresim.com/m0lgfb7.jpg[/img][/url]
Gamzeee__ Pelinssoglu ohh ohh MasaAllah bende 15 e yakin takim vs hallettim biberon emzik portbebe battaniye pikesi nevresimi çantası tamamdir kundak yaptırcam yarin insaAllah ☺️🥰🥰
Didemmmmm Gamzeee__ 21. Haftadayım bir kaç takım dışında daha bir şey almadım ağustos ayında odasını boyayıp takımı alacağım. Yavaş yavaş başlayacağım. Şuan liste yapıp araştırma yapıyorum.
Gamzeee__ Didemmmmm anladım canım benim hayırlısı olsun insaAllah ben kiraciyim o yuzden oda yapmicam
Didemmmmm Gamzeee__ olsun canım oda şart değil Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Sultann1603 Gamzeee__ [url=https://www.hizliresim.com/i7zrlca][img]https://i.hizliresim.com/i7zrlca.jpg[/img][/url]
Hemsireda 18+4 um tam aralığa geliyor doğumum. Gurbette yaşıyorum annemde cok uzak ilk bebek ne alicam ne yapicam hic bilemiyorum zihin bile bakarken kısa kollu uzun kolmu kararsız kalıp alamiyorum
Gamzeee__ Hemsireda kisada olsun uzunda bende gurbetteyim kimsem uok Burda + annemde yok malesef elimden geleni yapmaya çalışıyorum Allah yar yardımcımiz olsun insaAllah
polyanne Gamzeee__ hiçbir şey almadım 😂 17+6yız ablamızdan var olan araç gereçleri kullanacağımız için sadece kıyafet alacağım erkek olacak onları da henüz almadım