rgk Gamzeee__ ben de 19 um da biz hiç bisi almadık sayılır, detaylıdan sonra almak istiyorum ben. bir tane hastane çıkışı aldım onu da eşime hediye diye😂 alınacak çok şey var ama
Gulceefe-00 [silindi] sizde yine iyi o var ben de o da yok liste hazırladım başlamak için ama bugün yarın derken bir türlü baslayamiyorum 😂hediye gelen bir iki zıbın dışında bir şeyimiz yok henüz ,😂
[silindi] Gulceefe-00 valla daha erken benim için zaten uzun kollular her yerde yook eminönünde havuzluhan diye bi yer var oraya bakcam bi seferde dünyayı alır çıkarım 😂
ecemsmom Gamzeee__ evet cinsiyet belli almaya gittim ama mağazadaki ürünler ince geldi bana kış bebegi olacağı için yeni sezon agustos Eylül gibi gelecekmiş o zaman kıyafetleri alacağım 😊
Elisa23 Gamzeee__ 19+2 bende başladım ama hep büyük almışım gözüme küçük geldiler oysaki 😆 müslin battaniyr aldım bitane corap vs okr battaniyelerini alacağım bugün yarın
Bsr_dalli Gamzeee__ bende 21 haftaligim ve daha hiçbirşeyi yok kızımın hiçbirşey almadım daha geç mi kalıyorum acaba 😂🙄
Gamzeee__ Bsr_dalli valla hersey pahali birden alinmasi zor 😣 yavastan alsan iyi olur die düşünüyorum benim fikrim 😉
Yenianneadayi2208 Gamzeee__ 19+5im bende. Henüz birşey almadık. Kışlıkların çıkmasını bekliyorum hemde 25 26.hafta gibi almaya başlayacağım ☺️ daha erken bana göre
Gamzeee__ Sultann1603 evet bende öyle düşünüyorum 🤨 yavastan baslicam yarına ip alip yaparım agirlasmadan çıksın aradann
hellobenelif 19+1 olduk bizde benimde ilk cocuktan kalanlar var hepsi beyaz o yuzden birsey almicam kiyafet konusunda sadece ikinci kız oldugu icin battaniye vs alicam onu da acele etmiyorum acikcasi gidip alinir 🙈❤️🌸