Remziye_2121 Gamzeee__ benimde tek korkum erken doğum ama hani öyle bir riskim yok ama korkum var şuan 29+3 üm diyorum ya bir hafta sonra doğursam haftalar geçtikçe korkuyorum
Remziye_2121 Gamzeee__ benim doğum ekime denk geldiği için kışlık battaniyeyi annem almayı düşünüyor ve bir kaç takım daha almayı düşünüyor
Gamzeee__ ogretmen_anneee Hadi hayirlisi insaAllah bende aldim baya eşyaları oda yapmicam kiracıyım bi besikyanima yeyer
ogretmen_anneee Gamzeee__ aynen aynen hele tayinciyseniz hiç gerek yok bende öyle park yatak aldım kraftın
Gamzeee__ Remziye_2121 ben civilde geçen indirim vardı aldım battaniye gayet güzel ve kalın tavsiye ederim birde popkorn model battaniye yapmak istiyorum el emeği olsun diye bakalim☺️
Remziye_2121 Gamzeee__ internette hiç alışveriş yapmadım bitane bebek mağazası var annem kardeşlerimin elbiselerini ordan alıyor sahibi ne zaman gitsem indirim yapıyor yani merinosun kışlık battaniyesi 60 TL
Smyrayjsldirim Remziye_2121 ay bende sizin gibiyim 26. Haftaya bugün girdik 😄 herkes maşallah nasıl aceleci geç mi kaldım düşüncesi oluştu 😄😄
Gamzeee__ Remziye_2121 bende aynı fiyata aldim genelde netten yada civil e bebek en ucuz bebek marketinden alıyorum tavsiye ederim
Remziye_2121 Gamzeee__ aslında eşim internet sitelerine güvenmediği için ordan alışveriş yapmamı istemiyor
ogretmen_anneee Gamzeee__ resim atmayı beceremiyorum da sana adını yazayım canım . Kraft orlando park yatak yaz hemen çıkıyor
Sultann1603 Gamzeee__ dikim işleride annemde 😃 el emeği bebek battaniyesi olarakda ilmekli iple yaptm hasır model hem kolay hemde hemen bitiyo 😃
Gamzeee__ Sultann1603 valla çok şükür beceriyorum elimden gelio zaten gelmesede malesef annem yok mecbur herseyi kendim yapacağım ceyiz vs yaptığım gibi😢
Gamzeee__ ogretmen_anneee tamamdir cok cok teşekkür ederim canim benim saol sağlıkla sıhhatle uyusun icinde insaAllah