Gamzeee__ Neler neler aldınız biz 16. Hafta cinsiyet öğrendik suan 19+6 olduk çanta portbebe anakucagi battaniyesi bi kac parca zıbın takim vs vs vs aldık malum hersey ateş pahasi yavastan basladik anca sizler neler neler yaptınız ♥️♥️
Pelinssoglu Gamzeee__ merhaba sizinle aynıyız bende tam 20+0 oldum az önce 🙏🏼 Bende kıyafet olayını bitirdim gibi bir şey ☺️
Emirinannesi73 Gamzeee__ Merhaba bende 18+ 5 haftadayım şu an odamda pek yer olmadığı için alışveriş yapamıyorum şu an allahın izniyle 2 ay içerisinde kendi evime geçip o zaman hazırlıklara başlicam rabbim sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin hepinize hayırlı akşamlar diliyorum sağlıcakla kalın 😊🙏😍
Sultann1603 Gamzeee__ bizde 20 haftalık olduk dha hic bisy almadm kaynanam aliyo bnde bekliyorm ona göre eksiklerini alcm snra 😄
Gamzeee__ Pelinssoglu ohh ohh MasaAllah bende 15 e yakin takim vs hallettim biberon emzik portbebe battaniye pikesi nevresimi çantası tamamdir kundak yaptırcam yarin insaAllah ☺️🥰🥰
MinikEkran Pelinssoglu bende 20+2 yim aynıyız sanırım biz daha cinsiyeti öğrenemedik maşallahiniz var🙈
Gulceefe-00 [silindi] sizde yine iyi o var ben de o da yok liste hazırladım başlamak için ama bugün yarın derken bir türlü baslayamiyorum 😂hediye gelen bir iki zıbın dışında bir şeyimiz yok henüz ,😂
Mls89Hls 20+2 olduk oğluma hastane çıkışı aldım zıbın falan çanta konusunda kararsızm alan varsa resim ve fiyat paylaşabilir mi 😊bu arada ilk takım zıbını da alındı 😊
Gamzeee__ Sultann1603 hersey bende valla 🥰 bekarken kursa gidiyordum bebeğe ortak renk pike nevresim alt acma oturma yastığı vs vs hersey yaptim simdide yavastan alışveriş e başladım saglikla kucağınıza alalım insaAllah ip alıp bebek battaniyesi yapmayi düşünüyorum yaptın mi sen🥰model varmi
Sultann1603 Gamzeee__ dikim işleride annemde 😃 el emeği bebek battaniyesi olarakda ilmekli iple yaptm hasır model hem kolay hemde hemen bitiyo 😃
Mls89Hls Gamzeee__ çanta konusunda yardımcı olur musunuz çok kararsızım e bebek de güzel modeller var ama ben kullanışlı olsun istiyorum araştırmaya başladınız mı 😊bu arada bende bebiş için amigurumi öğrendim oyuncaklar yaptım bisürü 😊
Gamzeee__ Mls89Hls aldim bugün geldi Trendyol dan hem hesapli hemde inanin çok hos e bebek civile göre daha uygun ♥️💓tavsiye ederim Mls89Hls
Gamzeee__ Remziye_2121 valla ben baya başladım cevremdeki arkadaslar ağırlaştık bisi yapamıyoruz vs vs dior gözüm korktu erken dogum yapan yapana herseyim hazır olsun ♥️
Smyrayjsldirim Remziye_2121 ay bende sizin gibiyim 26. Haftaya bugün girdik 😄 herkes maşallah nasıl aceleci geç mi kaldım düşüncesi oluştu 😄😄
Arsima4 Gamzeee__ ufak tefek hediyeler geliyir ben birşey almadım daha almam herhalde eylül gibi mobilyasını alacağım o zaman halledeceğim.
Remziye_2121 Gamzeee__ benimde tek korkum erken doğum ama hani öyle bir riskim yok ama korkum var şuan 29+3 üm diyorum ya bir hafta sonra doğursam haftalar geçtikçe korkuyorum
Belacivciv Gamzeee__ 18+2 henüz cinsiyeti öğrenmedim ve hiçbir şey almadım henüz erken diye 😂 20den sonra başlarım diye düşünüyorum 🤷🏼♀️
Gamzeee__ Belacivciv sağlıklı olsun insaAllah bende 16 da öğrendim 3 haftadır alıyorum MasaAllah baya topladik cici bici
ogretmen_anneee Gamzeee__ beşik bebek arabası katlanır küvet portbebe nevresim takımı 2 tane beşik içi yatak bunları aldım kalanı da inşallah 25. Haftadan sonra 😂
Gamzeee__ ogretmen_anneee Hadi hayirlisi insaAllah bende aldim baya eşyaları oda yapmicam kiracıyım bi besikyanima yeyer
2014-05-01burcu 18+4 olduk yavaş yavaş zıbın takımları filan almaya başladım diğerleri için daha erken bence saglikli bir şekilde kucağınıza almak dileğiyle inşalalh bütün bebeklerimizi🙏🏻