prensesannesi__ Asyaa02 şuan öyleyim ağrılarım çok var bide benim alt kısmında vajinadan bebeğin başı aşağıda dedi doktor bugün gittim acile ama şükür erken doğum riski yok dedi ama yinede hazır etmek istiyorum aslında ne olur ne olmaz
Asyaa02 prensesannesi__ benim de bugün kontrolüm vardı aşağıda baskı ve çok ağrım oluyor dedim. Bebeğin kafası aşağıda olduğu için baskı normal dedi
Asiyeclk Asyaa02 bende aynı durumdayım 😅 doğum iznine ayrılınca başlayım diyorum geç olmaz herhalde 😅
prensannesi37 Asyaa02 benim de son bir kaç gündür öyle şikayetlerim var gün geçtikçe doğuma yaklaşıyoruz ağırlaşıyoruz haliyle normal ama insan gene korkuyor benim de korkum bebeğimin ters dönmesi dönmüş mü döner mi düşüncesi mahfediyor beni 😔
prensesannesi__ Asyaa02 aynen banada dedi ama ağrım geçmedi sancimda vardi nst de serum taktı iki tane bana sonra yolladı eve şimdi iyiyim şükür sagsalim kucağıma almak istiyorum artık 😔🤲🤲
prensannesi37 Asyaa02 Aslında bebek kıyafetleri hazır da ütüleyip de çanta yapmadım benim kişisel eşyalarım kalmış 🥰 sen ne hazırladın kendine hastane için
Asyaa02 prensannesi37 bebeğin her şeyini aldık(bez ıslak mendil hariç) kendim için de önümüzdeki haftalarda almak için 2 takım pijama, depent, iç çamaşırı, göğüs pompası/kremi, terlik diye liste yaptım. 😊
prensannesi37 Asyaa02 inşallah canım inşallah. İlk doğumum olacak o yüzden sıkıntı stres heyecan hepsi bir arada 😑
Asyaa02 Gonul_enes ben de en geç iki haftaya kadar tamamlarım inşallah. Köşede dursun ne olur ne olmaz 🙏🏻