prensannesi37 iki oğlum var kızım sürpriz yaptı bize🥰. İlk oğlum ben 20 yaşındayken doğdu. Kendi ailemden çok uzaktım hiç bir şey bilmiyordum. Eşimin ailesinden de destek çıkan olmadı hiç. Allahtan annem geldi yanıma. Ama kaçıncı olursa olsun hep bi eksik hissediyor insan, her bebek farklı oluyor çünkü😊 Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻