28 haftamdayım benimde bebisleriminde daha eksikleri var 2 hafta içinde tamamlamayı düşünüyorum erken mi bilmiyorum ikiz olduğu için erken doğum riksim olabilir eğer her şey yolunda giderse 37 haftada eylülün sonu gibi sezeryan olucam annişler bana dua edin her şey yolunda olsun eylülün sonu gibi yavrucuklarima kavuşayim🤲🤲