beyza1234 Asyaa02 öyleymiş ama son doguma gider ki gibi şiş oluyomu yoksa 8 aylık karnımla üstüme olanlar dogumdan sonra olurmu üstüme acaba
Asyaa02 zeytinkiz 31+5′im bebeğin her şeyi tamam(bez ıslak mendil hariç) benim daha bir şey yok ortada. Aslında iyice ağırlaştım belim ve bacaklarım ağrıyor. O yüzden bu ay halletsem ben de iyi olacak 😊
zeytinkiz Deletedmom9823 bu ay bitmeden hazırlarım inşallah 😄 herşey hazırda bir valize koyulacak ya 🥴
Asyaa02 seldaas biz de bir sürü isim bulduk ama içime sinen bir isim isim olmadı daha. Şimdi de Leyla diyoruz bakalım başka ne diyeceğiz 😁
seldaas Deletedmom9823 bebek eşyası koymadım hastane herşeyi karşılıyoruz dedi sadece bi tane az parçalı hastane çıkışı koydum ne olur ne olmaz diye o da bu valizin içinde
Esps_ Asyaa02 merhaba, ben hala hazırlamadım nedense günlerde geçmek bilmediği için daha varmış gibi geliyor 🥺
Asyaa02 Esps_ aynen zaman geçmiyor gibi. Hem ağırlaşıyor insan hem de sıcaklar çok etkiliyor. Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Umbilik Çantasını hazırladım sıpanın 2 hafta kadar oldu. Odasının birkaç eksiği var onlar da doğduktan sonra halledilir diye uğraşmıyorum. Pazartesi 34 haftalık olacağız, belki eylülü bekletmez.
Rana-10 Asyaa02 eylülün sonu görünüyoruz daha 30+3üz ama ben ne olur ne olmaz diye bugün başladım herşeyi yıkadım yarın da ütü bitse tamamdır 😇
Asyaa02 Rana-10 benim de sezaryen olacağı için 10-15 Eylül arası dedi doktorum. Rabbim yardımcımız olsun inşallah