serapbttl merhaba, ben de 32. Haftamdayım da. Perinatoloğun muayenenesine gidiyordum erken doğum riskim vardı. Şimdi ben de artık kadın doğuma gitmek istiyorum. Araştırdım da can hastanesi irfan bey iyiymiş. Kabul eder mi diye şüphem vardı seni görünce umut doğdu. Herhangi bir sorun yaşadın mı, doğumu konuştunuz mu ?