Brgl35 tınaztepe galen hastanesinde ceren gölbaşına gidiyorum kendisinden çok memnunum. Bende 24. Haftada doktor değişikliği yapmak zorunda kalmıştım. Daha sonra ceren hanıma denk geldim ve iyiki de ona denk gelmişim. Kendisi çok naif ve kibar ayrıca ultrasonda bebeği uzun uzun gösteriyor. Ben memnunum denemenizi tavsiye ederim. Muayene 200 tl ama nstye extra ücret ödemiyoruz, doğum 4400 tl 250 tl covid testi 80 tlde anestezi için alıyorlarmış.