Susamtanem2 bayramın 4. Günü suyum geldi nstde sancım vardı ama hissetmiyordum sabaha kadar normal doğurmam için bekletti ama ben dayanamadım sonra sezeryan istedim . Çok memnun kaldım bilginize. Çok güzel geçti ameliyatım sonraki süreçte ebe ve hemşireler çok sıcak kanlıydı ilk yürüyüş biraz zormuş ama avarttıkları kadar değilmiş. Tavsiye ederim özlem hanımı herkese ☺️☺️Doğumum sabah 09.24 de oldu öğleden sonra tekrar kontrol içim geldi ziyarete hatta 1 gün kaldım hastanede 😊herkes sağlıkla kavuşsun inşallah . Tek olumsuz yapabileceğim yorum yemek kötüydü ve yatak eski tip yataklardsndı otomatik değildi 🙈😁