Anne88 merhaba cnim . Ayni durumu 3 yıl bnde yaşadım hangi dr .gittiysem faydasi olmadi hepsi yumurtan çatlamiyor belki senede 2 defa catliyor yapacak bisey yok dediler. Ama baslarda yani ilk senelerde senin cocugun olmazsa kimsenin olmaz diye 2 yıl oyle oyladilar . Son yilda catlamiyor denildi.neyse bize son çare tüp bebek denildi aşılama dahi tutmaz diyorlardi dr.lar.ben bi arkadaş tavsiyesiyle bir tüp bebek dr.u buldum eşimle gorusmeye gittik sadece ücretsiz fiyat alalim falan diye .dr. gel seni muane etcem dedi eder etmez kilo ver dedi bana . 70 kiloydum. 2 tane ilac verdi birisi insülin direnci icin biri gida takviyesi ama bn onlari icemedim mide bulantisi yaoti ama diyet yaptim ekmk abur cubur hic yok gunluk yurudum bide o ay zaten diyetteyim diye hic bebek dusunmedim ama o ay hamile kaldim emin ol 3,5 kilo bile çok etki ediyor bence bide boyle dene zayifim deme yediklerimzden yumurtlarimz duzgun calismiyor buda hamil kalmamizi etkiliyor. Rabbim tez zamanda sana da nasip etsin inşallah hayırlisiyla 🤲 uzun yazdim k.bakma