Anne88 bende pkostum. Eşimde de varikosel vardı, sperm ölçümlerinden sonra doktorum bana tüp bebeğe kendinizi hazırlayın bu sonuçlarla ihtimal yok denilecek kadar az dedi.. sonrasında ben bi yakınımın tavsiyesiyle inofolic combi kullandım mavi kutu jel kapsül sabah akşam adetliyken de kullanılıyor yumurtalıkların gelişmesini sağlıyor vücudu gebeliğe hazırlıyor 4 ay boyunca kullandım en son ayda 3 kutu gidiyor cok masraf oluyor diyip istemiyorum çocukta Allah ne zaman verirse versin cabalamıcam dedim ve ilacı bıraktığım ay hamile kaldım. Öyle ki doktoruma gebelik kan testini attığımda bile şaşırdı dış gebelikten şüphelendi ama cok şükür şuan 39 haftalık hamileyim doğuma az kaldı rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın… Ama ne zaman istemeyi bırakırsan o zaman oluyor bi arkadaşımızındq durumu aynı benim gibiydi istemekten vazgeçti o ay hamile kaldı.. vardır bi hayır diyin üzmeyin stres yapmayın kendinize ben cok üzülüyordum cok ağlıyordum onunda etkisi oluyor eminim …