Anne88 kafa dağıtma meselesini anlatayım sana. Bir kere çocuk olduktan sonra hayatın gerçekten ciddi manada değişiyor ben bunun farkındaydım çocuğum yokken. Rahatlığımın tadını çok çıkardım çok keyif yaptım kendimi geliştirmek için epey vaktim vardı. Sevdiğim kitapları okudum, bedenimi geliştirmek için spor yaptım, en güzel filmleri seçtim izledim, evim için bir şeyler yaptım, yeni yemekler yaptım kısacası hayatın tadını çıkarmak için her istediğimi yaptım. Şimdi 25 günlük çocuğum ,tek düşündüğüm acaba çocuk uyurken tuvalete mi
gideyim yemek mi yiyeyim? 😂 şikayet etmiyorum ama çocuğun olana kadar ( umudınu asla kaybetme) hayatın tadını çıkar yaşa🙂 Umarım bir gün buradan bebiş haberini verirsin bizlere😍