BurcuGorkem ben kendi istegimle sezeryan oldum hep normal istiyordum hastanede yattim 3 gun normal dogum yapan iki kisiye denk geldim dogumhanede korktum ben normal yapamam dedim ve sezeryan istedim ikiside zor gercekten. Ben normali yapanida gördüm sezeryanda kendim oldum kesi olarak korkmayin benim hic ameliyat yerimle alakali acima olmadi hastanede ben gaz cikartamadim onun sorununu yasadim iyikide sezeryan olmusum rahmim normal dogumu kaldiramazmis ameliyat sirasinda ortaya cikti rahim icinde heryer birbirine yapışıkmıs benim allahim o normal dogumu bana gostermis korkup fikir degistirmemi sagladi belki rahmim alinmak zorunda kalacakti ama korkmayin yani ikiside kolay degil ama bebeginiz yaniniza gelince herseyi unutuyorsunuz vucudunuz sececek artik birazda dogum seklini normal dersiniz sezeryan olursunuz o an ne olacagini allah biliyor